09 de gener 2009

Contes i més contes


Estic llegint el recull de contes populars catalans que la Rosa Regàs va publicar el 2001. És un llibre absolutament recomanable per a tots aquells a qui us agrada fer volar la imaginació i trobar-vos amb històries que, de ben segur, us resultaran molt familiars i us faran viure moments deliciosos
Immersa en aquests relats tan entranyables la meva imaginació vola i vola sense repòs; els personatges s’apoderen del meu cap i les anècdotes s’entrellacen. De sobte em trobo un follet assegut sobre l’orella o una fada donant voltes davant del meu nas.
Aquest llibre desperta en mi, –i a tot persona que el llegeixi i no tingui la ment TVparalitzada- la fantasia que potser fa uns anys vaig deixar adormida en un racó de casa.
Aquestes bones sensacions que aporta la lectura d’aquest llibre, transmeses als infants de manera adient, poden obrar meravelles en els seus petits cervells i fer-los gaudir d’allò més amb els gegants, els animals que parlen, els nans i les sirenes.