01 de desembre 2007

Antres de cap de setmana



Tan sols m'agradaria fer una reflexió de dissabte al matí, després d'haver dormit tan sols cinc horetes.
Ahir a la nit amb un grup de companys varem sortir de festa i quan la nit ja estava en estat avançat varem anar a un d'aquests antres "de moda" que fan pagar una entrada de deu "miserables" euros -cal dir que regalen consumició, tot un èxit- per sotmetre'e a una atmosfera impregnada de fum, fer una mica de sauna entre calor i empentes, esperar mitja eternitat per penjar l'abric al guardar-roba i mitja més per adquirir la beguda que generosament t'han "regalat" amb l'entrada. Aquest tipus de locals el trobem arreu. No obstant això, no acabo de trobar-li el sentit, trobo que ens menen com ovelles a un sistema al què jo no estic d'acord i jo, com que sóc una mica "cabra descarrilada" o "ovella negra" o antisistema discotequero obligador em sento incòmoda i sento que em prenen el pèl. Ara bé, tothom ja ho té tant assumit com una cosa habitual que no els importa augmentar la seva despesa setmanal en aquest tipus de locals. Un altre tema a part, és que pel fet d'estar amb bona companyia i compartir una estona amb la gent que aprecies, malgrat la diversitat de gustos, acabi sucumbint al poder d'aquesta "dictadura" consumista. És així com funciona el sistema.
Bon cap de setmana