25 de novembre 2007

Amics de la xocolata


Sóc una fanàtica de la xocolata. M'encanta, de tots colors i en totes les textures: líquida, espumosa, sòlida, coulant ... M'atreviria a dir que sóc una addicta a la xocolata: em xiflen les trufes, la tarta Sächer, la "Mousse au Chocolat", la rajola tradicional, els bombons, desfeta amb nata... No puc acabar un bon àpat sense assaborir un trosset, una espurna, una viruta d'aquest aliment dels deus (teobromina). Per tot això que us he explicat i molt més m'agradaria fer un Club de Xocoadictes, per experimentar setmana rera setmana, sorpreses i nous gustos amb la xocolata. No dubteu en escriure'm un comentari en aquesta pàgina i feu-m'ho saber.
Un petó de xocolata

1 comentari:

Simon Llauradó ha dit...

Crec que m'afegiré al "Club de la Xocolata". Potser haurem de fer la seu al carrer Petrixol. Jo també vaig darrera de la xocolata, però amb moderació... que engreixa.