13 de maig 2008

Bon dia Barcelona

Aquest matí he sortit de casa contenta tot i que he perdut el bus. El fet de no poder agafar-lo m'ha alegrat ja que he tingut l'oportunitat de gaudir, caminant cap a la feina, de l'esclat de la primavera i del despertar de Barcelona.
Avui, després de tres dies de refredat, de congestió nasal i de mal estar general m'he llevat fresca com una rosa ! La naturalesa ha volgut que em trobés bé i em sentís genial, així doncs he pogut assaborir cada pas i cada carrer que creuava fins arribar a la Diagonal. Allí, per més gaudi personal, els arbres destil·laven un perfum especial tot aromatitzant el passeig dels vianants, i els dolços del forn de pa ja començaven a fer les delicies dels més matiners.
Aquests matins de sol, de gent llegint diaris, de bones olors, de flors són els que em motiven i em donen energia. I aquells dies de pluja, de carrers molls, de clàxons, de tolls i plantes fresques em porten benestar i equilibri.
Bon dia a tothom, QUE TINGUEU UN GRAN DIA CADA DIA!