27 de gener 2008

Plaers de la natura

Avui he experimentat el gran plaer de seure davant el mar i sentir com el sol incidia sobre la meva pell i l'aire suau d'hivern m'acaronava subtilment. Regnava un ambient calmós, tranquil, la gent ramblejava amunt i avall. I jo asseguda en un banc inspirant aquest aire que m'omplia els pulmons i em traslladava vés a saber on. Quina tranquil·litat! Quina experiència tan gratificant! Qué bonic experimentar la bellesa de la natura sobre un mateix! Quin cel més clar ! I de sobte les gavines voleiant d'un costat a l'altre. Fins quan durarà aquest plaer?
Tinc por de llevar-me un dia i no veure el cel blau, tinc por de respirar aire brut, tinc por de veure peixos surant a l'aigua, tinc por de no veure ocells volant, tinc por de mullar-me amb pluja àcida, tinc por que aquests petits plaers, que la natura ens ofereix, desapareguin a raó de la nostra negligència i el nostre passotisme, tinc por de no ser-hi a temps...I tu, la tens aquesta por?