01 de gener 2008

Any nou, concert i filosofia nova

Aquest matí quan m'he llevat i he vist l'hora que era -les 10:24 marcava el rellotge- se m'ha dibuixat un somriure a la boca: podria veure el concert d'Any Nou sencer! I així ha estat, he delectat els valsos i les polques del pare i els germans Strauss interpretats per la Filarmònica de Viena dirigida per Georges Prête, un director d'origen francès de 83 anys amb una memoria prodigiosa i un estil molt personal.
Per altra banda, i com no podria ser d'altra manera, m'he fet un propòsit filosòfic pel 2008. Donades les circumstàncies i el caràcter de determinades persones del meu entorn, el meu cor em demana, des de fa temps, un escut contra vibracions negatives i he pensat que ara és el moment idoni per començar-lo a posar en marxa, espero que funcioni ! Així mateix em mantindré al marge de converses amb poca coherència per evitar mals entesos i em prendré la vida amb més frescor del que he estat fent fins el moment, no cal amoïnar-se davant de paraules fruit de la ignorància o raonaments sense fonament i afavorir relacions tòxiques; hi ha coses més importants a les que vull dedicar els meus esforços com ara tenir cura del medi natural i el medi emocional i construir un món una mica millor...sense donar-hi més voltes de les necesssàries.