20 de gener 2008

El món i jo

Avui estic fent allò que m'agrada tant: asseure'm en una taula en una cafeteria, prendre'm un combinat de xocolata amb nata i cafè i escriure en un sobre tamany DIN-A4. Escric reflexions del que veig, del que sento, del que vull i d'allò que m'agradaría ser en un futur.
Seure i pensar en el món i en un mateix és un exercici molt saludable per la ment; m'acaro amb la meva personalitat i discuteixo amb ella, i observo el món i reflexiono sobre el què hi passa. A vegades, se'm dibuixa una ganyota a la cara: crec que és un gest d'indignació i d'impotència al mateix temps i aleshores m'envaeix allò de pensa globalment i actua localment i arribo a la conclusió que sempre que jo sigui feliç, interiorment parlant, serè capaç de transmetre un bon karma a la gent que viu al meu costat i això farà que a curt termini o a llarg, qui sap, el món sigui una mica millor.

Que tinguis un bon dia!