19 de desembre 2007

La Marató 2007. El COR no avisa



El diumenge dia 16, la Marató de TV3 va tornar a la seva cita anual. En aquesta setzena edició ja s’han recollit gairebé 7 milions d’euros que es destinaran a la investigació de les malalties cardiovasculars i a la promoció de la salud, com va afirmar el gran Valentí Fuster, cardiòleg universal on n’hi hagi i gran savi.
Vaig estar tot el diumenge a casa i des del moment en què va arrencar, no em vaig voler perdre ni un detall de totes les experiències de les persones que han patit un “mal de cor”, de les paraules dels experts, de les infografies sobre el sistema circulatori, del Miquel Calzada, que va conduir el programa amb gran senzillesa …Em va encantar! Felicitats a tots! Va ser molt didàctic, emocionant i realment va tocar el cor.
I si alguna cosa vaig aprendre és que hem de mimar el nostre cos, deixar de fumar qui ho faci, tenir cura de la nostra alimentació, fer esport i prendre’ns la vida amb calma, alliberar-nos de les tensions i gaudir dels petits detalls de cada dia.